Vilka är detta?

En sak är då säker att jag hänger definitivt inte med i dagens Rockbjörns nominering.. Och med det menar jag vilka de är.. Tittar jag på bilden nedan så har jag inte det blekaste vilken någon är..
Ser något ansikte jag känner igen men inte till namnet, samma vore det nog tvärtom, att jag hört talas om någons namn men inte hade en bild till det..
rockbjörn

Av de man kan rösta på till Rockbjörnen känner jag definitivt till med namn o ansikte, Veronica Maggio, Hasse Andersson, Måns Zelmerlöw, Kent inte hela gruppen..
Vilket väl visar hur mycket man hänger med.. Nästan alla de ”gamle” känner jag till bra, typ Lill Lindfors, Jan Malmsjö o.s.v.
Inget världsproblem och skulle ni lyssna på min samlade musik vore den lika ”antik”…

Kommentera

