Skämskudden.

Tv-priset Skämskudden delas ut för tredje året. Här är nomineringarna som jag tycker är starka kandidater.
Skämskudden 2015 arrangeras den 27 augusti på Ballroom 12 i Stockholm med Martin Soneby och Elinor Svensson som konferencierer.

Årets mest pinsamma tv, av dem jag sett eller orkat börja och se:

Direktsänt.
Kristallen 2014

Tv-personlighet.
Niklas Wikegård.

Livsstil, inget av detta har jag sett så jag passar.
Vardagspuls.

Malou efter 10.

Året med kungahuset.

Årets reality.
En natt på slottet.

Årets dokusåpa. Båda började jag att se men orkade inte fullfölja.
Ex on the beach.

Paradise hotel.

Programledare.
Paolo Roberto, Baren. Samma här orkade inte ända fram.

Underhållning. Två av mina främsta ”hat-program”, en gång i tiden klistrad framför TV:n, nu nära spyfärdig av ”skämmighet”.
Idol 2014.

Allsång på Skansen.

Årets tävlingsprogram. Visste inte ens att dessa program fanns, så jag vet inte.
Jagad av hundar.

Sveriges städmästare.

Hela kändis-Sverige Bakar.

Får se vilka som får den ”äran”

Kommentera

