Kristallen

Förvirringen var total på ”Kristallen”-galan skriver media.
Kan man säga, men media menar vissa fadäser, det var inte min syn, fadäser är roliga, utan jag tänker på dåliga presentatörer som skulle vara roliga. Skall det vara så svårt att göra ett ”gala-program” på nytt sätt? Utan samma gamla gala-stuk? Stående på scen och rabbla manusförfattade ”skämt i jämn ström”?

Smaken är ju delad men personligen fann jag inte mycket som var roligt utan rent tråkigt rentav.

Men till min glädje så hade medias utsända till galan en helt annan uppfattning, vilket bevisar att man inte har hamnat i deras fack.
-”Josephine Bornebusch och Rachel Mohlin gjorde ett gott jobb som programledare. Fint samspel, kontakt med kameran, tajming i kändiselakheterna och de stod inte och läste innantill. De blev ocks bättre ju längre galan höll på. Expressen.

Som klippt och klistrad ur en gala-mall. Skall sägas att då såg inte jag programmet.
Dess längre det höll på dess mer irriterad blev jag. Förlåt media utsända.

Kommentera

