Melodifestivalen och Gina Dirawi.

Man spekulerar i media om att Gina Dirawi skall leda Melodifestivalen. Det vore väl den största fadäs som SVT gjort på länge. Sarah Dawn Finer finns med i spekulationerna också.

SVT vill väl gynna dem som uppfyller kraven på mångfalden, även om föremålet(Gina Dirawi) varit blåsväder, bara det ryms inom mångfaldens goda tecken.

Vi kunde se att Gina Dirawi var i blåsväder efter att på sin blogg lagt ut en bild på en bok av en känd antisemit.
Själv säger hon sig inte känna till vem det är. Ja det kan hon försöka övertyga oss om.

Sedan har hon sagt att hon vill fly Sverige. Gina Dirawi vill flytta från Sverige och det ägnar man en hel artikel åt i Expressen. Men vad fan är problemet? Flytta innan du riskerar få ett uppdrag i SVT.

Hon var i Costa Rica – Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Jag ska flytta härifrån. Jag behöver värme, träd och hav. Jag känner mig så omhändertagen när jag sitter ute i naturen och inte är nära en väg, säger Gina Dirawi.
Är det ett sätt från SVT att ge henne värme? Hindra henne inte att nå sitt Samarkand..

Kommentera

