Gina Dirawi igen!

Hon fortsätter att spy ut sin galla, visserligen kan man ha viss förståelse för hennes utbrott i musikhjälpen att ”politiker är jävla idioter” men man har tröttnat på henne och hennes tilltag ändå. Visst får hon tycka som hon vill, men det får vi andra också.

För inte så länge sedan var det Sverige.

Då kunde hon tänka sig att flytta i från Sverige, för att hitta lyckan i ett annat land. Då hade hon varit i Costa Rica.

– Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Jag ska flytta härifrån. Jag behöver värme, träd och hav. Jag känner mig så omhändertagen när jag sitter ute i naturen och inte är nära en väg, säger Gina Dirawi.

Men vad tusan? Dra då, det är inte Nordkorea detta. Om du är så lycklig där så tveka inte, skall du ha någon bekräftelse först?. Men nu sitter du i en bur och gapar din skit, fortfarande i Sverige och mitt i vintern.

Innan var Gina Dirawi är i blåsväder efter att på sin blogg lagt ut en bild på en bok av en känd antisemit..  På hennes blogg stod att läsa: ”Israel tar efter Hitler” att: ”Den israeliska regeringen gör samma sak som Hitler gjorde mot deras folk fast med andra medel. De är rasister, de förtrycker, och de mördar folk som inte är som dem!”

Och Hamas och Hizbollah? Men som sagt så länge man följer svensk lag kan man tycka…. Men man får också räkna med kritik, som även den skall följa svensk lag.

 

Kommentera

