Kanal 5.

Är mycket sparsam med att kolla på reklamfinansierade tv-kanaler, det kan vara vissa program som man bara måste se så då får man lida sig igenom kanalen.

Häromdagen satt jag och bläddrade bland kanalerna, jag har dumt nog ett större utbud som man får betala dyrt för men där ingår också reklamfria kanaler.

Men när jag bläddrade kom jag till Kanal 5 och då kom jag in i ett program som heter ”Tunnelbanan” som vid första anblicken såg mycket intressant ut, MEN MEN.

Det var det jävligast jag varit med om, tog inte tiden men fråga är om inte reklamtiden där slog den tid som programmet hade, i alla fall lika mycket tid.

Det blir troligen sista gången ett besök på den kanalen. Max-irritationen åkte upp på topp och det blev ingen behållning av programmet. Försökte men det skar sig totalt, så hasta la vista Kanal 5.

Kommentera

