Så mycket bättre.

Media och andra tycks ha fallit för det programmet så jag är väl konstig, men det ger mig INGET.

Ett program där kändisar får umgås och dryfta sin svårigheter/ångest och visa sin professionella sida och det får de väl göra. Men bara för att det är delar av kultureliten så behöver man inte gilla det. Inte fan skulle jag prostituera mig med mina problem eller ångest inför hundratusentals. Som när kultureliten åker till svältande länder och gråter hejdlöst framför kameran.

Jag har sett helvetet i t.ex. Indien som svenska sjömanskyrkan visade på oss och då var ingen kamera med, men det var nog så jävligt som när kändisarna är på plats. Dom som vi åkte till ordnade förhållanden och kunde äta oss mätta, tak över huvudet och läkarvård efter vi kollat färdigt.

Kommentera

