Åter bråk mellan Telia och Discovery.

Fick ett e-post meddelande från Telia och där stod:
Om vi inte kommer överens slutar vi sända alla kanaler som levereras av Discovery 8 juni:

Kanal 5
Kanal 9
Kanal 11
Eurosport 1
Eurosport 2
Discovery
Discovery Science
Discovery World
Discovery ID
TLC
Animal Planet

Det är knepigt vad Discovery försöker för jag antar att man därifrån åter har ställt krav på att man skall få in en massa skitkanaler i utbudet. Man blir så satans trött på detta företag skriver jag utan att veta orsaken till bråket.

Å andra sidan har Telia sina tricks också då man nu skall tvinga på oss 100/100 uppkoppling. Har haft 10/10 som jag med en underbar kille på Telias service avdelning kom överens med att att jag som då hade 100/100 inte behövde och han hjälpte mig med allehanda andra frågor om abonnemang också. Hjärtligt tack för det, tyvärr hittar jag inte ditt namn.. Har skrivit om detta innan i bloggen men det retar mig en del, därav upprepningen..

Men ditt väl nedlagda arbete vän på serviceavdelningen med mig verkar man från Telia inte ta hänsyn till utan man meddelar att jag åter skall ta kontakt för vidare överläggning.. Men det känns tyvärr inte meningsfullt för tillfället då jag redan har en genomtänkt plan från en av Telias medarbetare.
Så får se vilken lösning jag kan komma fram till utan att åter behöva öka min månadskostnad.

Kommentera

