En natt på slottet.

En natt på slottet? Nja, den var då inte särskilt lång och heller inte spökig. Skriver en ”krönikör”.

Och jag fattar inte hur ”kändisar kan låna ut sig till sådant skit? Har de inte synts till i rutan på ett tag nu och blivit TV-kåta igen. TV7 har ännu ett bottennapp. Det var inte ens ”magiskt” bara tråkigt.

Den nästan like skeptiske Martin Melin, polisen som Mojje alltså ropar på när ugglan skrämmer upp honom, får träff på systern på andra sidan. Även Mojje och har lite närkontakt av tredje graden fortsätter krönikören i Expressen.

Inte bara skeptisk, länge sedan jag fick mig ett så gott skratt, jag skulle skämmas att bjuda ut mig så…
Nu skall andra kändisar agera förvånade och lite skrämda i bästa såpopera stil och vill man få sig fler goda skratt kan man väl titta, men en varning för enformighet är på plats och det blir inte roligt längre, bara besvärande..

Lämna en kommentar